onsdag, september 19, 2007

Mc, Hoj, Motorcykel..

idag har jag ringt på en hoj.. en sporthoj, en sån jag vill ha..
jag som har noll koll what so ever..
jag ringde iaf, fast ja fråga mest efter reg nr, resten av frågorna kommer nu efteråt..
av min far fick jag inte spec mycket hjälp, för han kunde inte så mycket om dem, han ringde en vän å fick höra lite om vad saker å ting kostar, å vad som ska frågas.
men nu skaffar jag hjälp av någon som är mera inne på detta med hojjar.
jag har iaf ringt försäkringsbolaget å fått reda på hur dyrt det skulle bli för mig å försäkra, fast blev inte så farligt som jag trodde.. tacksamt å vara tjej ibland.
Men sen får jag se hur det blir med resten sen då..
om svaren på alla d viktiga frågorna blir som det ska vara..

vill alldeles för mycket ibland..
vad håller jag eg på med??

2 kommentarer:

Malin sa...

Nu var du duktig som ringde! Blir så stolt så :)

LiNdA sa...

kände mig väldigt duktig oxå..
finns det kurser å gå för mitt problem?? :o)