onsdag, september 19, 2007

Hoj, Piller å godnatt

hojjen var såld nu iaf..
puh.. iaf på ett sätt, nu släppte min ångest där för en stund..
Jag blir ibland väldigt spontan gällande grejjer, men sen när ja fått tänka lite, ja då växer ångesten. Varför jag är sån det vet jag inte.. men så är det nästan gällande allt.
fast ska ändå kolla med banken osv för å se hur möjligheterna ser ut för framtida köp, för en jävla hoj ska jag då ha..
en som känns å vara mera Jag.
än d gubbhojjarna jag kör idag..

mina äckel piller har jag iaf lyckas ta två gånger av idag, å så som vanlig bakjäst luktar, så smakar pillerna, å d känns bara man tar dem i munnen..
smaken av jäst.. blää!!
men vad gör man inte för att ge kroppen lite vitaminer..

Nej nu ska jag krypa ner i sängen.. imorgon ska vi upp tidigt å jag påbörjar mitt 8dagar i rad arbete..
allt bara för jag ska vara ledig nästa fredag,
då ska jag på en liten tripp till Göteborg..

Tack å gOdnatt

Inga kommentarer: