tisdag, augusti 21, 2007

*suckar*

Alltid när jag får en sån där äckligt bra känsla över något..
då..
poff..
å sen händer d grejjer som förstör den känslan.
kvar finns bara den där känslan av konstighet, osäkerhet å nedstämdhet.
så satans trist!!
Varför kan saker å ting runt mig aldrig få kännas bra, riktigt sådär HundraProcentÄckligtJävlaBra hela tiden??
jag vill verkligen ha det så, vad krävs för att det ska bli så??
stabilt å säkert..
Aja, någon dag kanske det sker.
Men hur länge orkar jag åka med i denna känslomässiga berg å dalbana??

idag efter jobbet så for kids å jag hem till Åsa, hon hade fixat mat som vi slängde i oss innan vi stressade till bion.
Tack för maten!!
bion idag var iaf skitkass, Åsa tog sig tillåmed ett pOwernap, d förklarar ju hur bra filmen var, haha
ungarna tyckte den var bra iaf, så det är väl huvudsaken.
nu är jag iaf ledig i två dagar.. Hurra!!
fast sovmorgon är det slut med, även i helgen så börjar jag tidigt både lördag å söndag..
kan inte rå för det, men jag tycker faktiskt inte om att kliva upp jättetidigt på morgonen, det är ju som skönast att ligga i sängen på morgonen.. helst när klockan ringer,
just då är d nog allra skönast i sängen, å det är bara så lätt att blunda å falla in i koma igen..
iaf i 5 min tills den där jäveln låter igen...

Nej nu är det dags å krypa ner i sängen, sova å hoppas på att vakna upp till en bättre morgondag.

godnatt

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur många tror du egentligen har HundraProcentÄckligtJävlaBra-känslor hela tiden då? 0,001 promille av världens befolkning kanske :p Men kommer du på vad man ska göra för att känna så, så kan du ju säga till :D /A

LiNdA sa...

Jag vet vad jag mår bra av, men det är inte så lätt att få det så..