måndag, augusti 20, 2007

Rara kunder å tappat fotfästet från mitt berg

Idag på jobbet har jag fått höra av kunder...
- jag kände nästan inte igen dig i dina exotiska glasögon, d passar bra på dig. (farbror 70+)
- Bra du ser ut i glasögon. ( d flesta stammisarna)
- Snygga glasögon, du passar verkligen i dem. ( d flesta stammisarna)
- Vad fräsch du ser ut. ( kvinna 40+)
- Vad du hottat till dig. (Rita, våran kontors "tant")
Fan vad jag måste se bra ut i mina brillor alltså..

kul att ha kunder som lämnar komplimanger å får en lite glad,
när ALLT annat bara känns skit..
i några veckor har jag verkligen mått toppen,
jag har stått på toppen på mitt lilla berg å bara mått bra, men sen händer d bara mera å mera små negativa saker som får mig att tappa fotfästet å jag är på väg neråt igen.
Jag vill stå kvar längre på mitt berg, jag vill bara må bra..
men jag har ingen som håller mig kvar där på toppen när jag tappar mitt fäste..

blää..
nu hade jag behövt en kram..

ääh.. godnatt

1 kommentar:

Malin sa...

Ja, visst älskar man sina kunder ibland alltså. Fick oxå höra en sak igår som gjorde att jag blev varm på hjärtat. Synd bara att det inte är vackra grabbar i typ 35-40 års åldern som säger allt det där rara Haha! (Äh, dom kunde vara i 25-40 oxå Hahaha!)

Välkommen ner i dyn till mig föresten. Jag krälar här och ser alla där uppe på berget och är avis som faaan. Kul med lite sällskap :)

Kram på dig