måndag, augusti 06, 2007

Måndag, Ny vecka, Sista lediga veckan..

ja shit alltså..
nu är jag inne på sista lediga veckan,
jag vill vara ledig längre.. solen har ju precis börjat visa sig..
på tiden va.. VäderGudsHelvete!!
ska jag få lov att vänta ett år tills nästa lediga tid nu??

igår Söndag blev det inte mycket gjort, tog en promenad med kidsen, Linus åkte rollerblades å Simon sparkcykel, vi gick hem till föräldrarna å sa hej å så, sen gick vi hem igen..
men söndagen var iaf väldigt mysig,
väldigt slö.. men go.

nu ska jag å kidsen åka in till mora å shoppa lite..
sen blir d nog badstranden..
för andra gången detta året.
fatta..
hela sommaren har typ gått å vi, eller kidsen har inte badat mera än EN gång innan, fan skrämmande alltså.

nej nu ska jag slänga upp tvätten å sen fara..

Inga kommentarer: