lördag, augusti 04, 2007

Min helg..

Eller Fredagen å halva lördagen tänkte jag skriva om..
men jag orkar fan inte.
snabbversionen:
Rymde till stugan en sväng, softa å hade det gott.
Förutom massa jävla spindelnät, råttBajs i hörnen och i sängen å brist på mask i marken till fiske..
så har jag iaf haft det helt jävla underbart bra.

Kidsen kom hem idag, känns faktiskt lite konstigt..
10 dagar har vi varit ifrån varandra, det har aldrig hänt förut.
men det har även varit väldigt skönt.
men nu är det tillbaka till vardagen igen,
Tack å Lov att jag fortfarande har en vecka kvar på semestern. Förra veckan var jag beredd på att åka till jobbet å börja igen, nu vill jag vara ledig längre.
jag å kidsen såg reklam för monsterjam idag, funderar på åka dit, jag å kidsen, eller bara ta med Linus på äventyr.. jag är iaf ledig den helgen. men vi får se, jag själv i stockholm.. känns inte lockande just.. men det är ju ett tag kvar..
ett tag??
November..
hur ju hur långt som helst dit ju..
fast kanske borde bestämma å boka biljett isf.. aja, får se..

nu ska jag krypa ner i soffan igen.

Inga kommentarer: