onsdag, augusti 29, 2007

lite up2dejt..

igår var det inventering hela dagen på Ica, var totalt slut efter det..
var hem till mor en vända, lagomt så kidsen fick middag, tack mor :o)
sen hem å fick besök av jOna, så vi satt i soffan å kolla tv å snacka om vardagsproblemen,, skönt å få ha lite soffsällskap.
Idag har jag varit ledig.. jag å Simon har tagit det mest lugnt,
hämtade Linus å sen åkte vi ner å åt lite på bowlingen, träffade min egna lilla jOna en vända, snacka lite skit å drack kaffe hemma hos min mor, hon skulle ändå dit å hämta dator som bror fixat..
Sen åkte vi även hem till bror lite, kolla på hans katt å bytte några ord, sen for hon hemåt igen. å jag å kidsen åkte hem å förberedde oss för fotbollsträningen.

Det händer fasen inte mycket nu för tiden, Vardagen har tagit över..
tidiga morgnar, jobb, mat, kids i sängen, kolla lite tv å sen i säng själv..
känner mig mest trött å slut å med en huvudvärk som kommer tillåfrån mest hela tiden,
helt jävla färdig..
inget roligt på någon front alls..
d börjar bli kallt å hösten närmar sig verkligen..
jag behöver något/någon som livar upp..
vill bara känna..
jag vill känna en hel massa.. Vill en hel del..
Vill känna mig levande.. osv osv..

ääh blää..
nu blir d sängen..
godnatt

2 kommentarer:

Malin sa...

Tror din Jona var in och handlade av mig igår va?

LiNdA sa...

japp det var hon :o)