torsdag, augusti 30, 2007

Jaha..

då var denna dagen över, skönt!!
Jag har varit arg idag, på mina barn, på mig själv för jag blev så arg..
ångrar jag skickade iväg d där messet,
trött på mina jävla tankar som snurrar omkring i mitt huvud..
trött på känna mig som jag gör,
trött på problemen som ständigt är,
less på å känna denna tyngd i kroppen..
mycket jag är less på just nu känner jag.
allt känns riktigt jävla tungt.
Jag har blivit en riktigt gnällkärring..
å nu kommer den värsta årstiden för mig.. hösten!!
jag vet inte varför, men d senaste åren har jag rasat ihop totalt under den årstiden, har ingen riktig anledning, utan det bara sker.. å det har bara blivit värre å värre, å jag vet inte varför.. men hoppas verkligen att jag tar mig igenom lindrigare i år, eller helst slippa det helt.
Men nu ska jag krypa ner i sängen, känner att jag inte riktigt orkar med mig själv just nu..

imorgon är det iaf fredag, ska jobba hela den, men sen är jag ledig helgen..
jag å kidsen ska göra tacos imorgon, sen ska jag mysa soffan med film å bara vara..

gOdnatt

Inga kommentarer: