torsdag, juli 05, 2007

Mobilutmaning från Malin

Gå in på Inkorgen och tryck uppåt två gånger. Vad står det i det sms:et?
Okej

Tryck därefter uppåt 13 gånger. Vem har skickat det sms:et?
Malin

Vad står det i sms:et under?
Jo eller hur

Vem skickade det sms:et?
Nettan

Vilka sms gör dig gladast?
d roliga eller bara när någon skickar en tanke å en snäll kommentar

Hur många sms har du i inkorgen?
10

Vad står det i ditt 34:e sms?
Nu har ju inte jag så många eftersom jag raderade tidigare idag på jobbet..

Nu när du ändå är där mitt i allt.. tryck neråt 5 gånger. Vad står det?
HaHa! Nyfiken nu va?

Vad står det i det 15:e mottagna sms:et?
har inte 15 st

Och i det 3:e?
2 första v?
jo här e jag vaken än, helt otroligt. Å redan dåligt batt

Vad står det i ditt mest privata sms?
som att jag skulle skriva det här..

Vilket är det gulligaste sms:et du någonsin fått?
Var så länge sen jag fick något gulligt sms, så d kommer jag inte ihåg..

Vad har du för mobil?
Nokia 6111

Inga kommentarer: