fredag, juli 06, 2007

Ledig helg, Äventyr, Linser å Tapeter

Nionde dagen av arbete är avklarad, d känns i kropp å själ.. nu ledig helg å sen jobbar jag mån-fre å sen jävlar har jag semester i 4veckor, d ska bli så skönt.
imorgon ska nog jag å kidsen iväg på Äventyr igen..
kul å komma iväg på något, händer inte spec mycket i denna by. å med tanke på hur vädret är så finns d inte spec mycket att göra ändå.

Linserna kom igår,
fast får hämta dem någon dag sen när jag har tiden till det.
bara hoppas på att glasögonen tar lite längre tid på sig, dessa pengar jag ska ut med.. suck!!
vad gör man inte för att se bra ut?!?!

Min far ringde mig häromdagen å tyckte vi skulle Tapetsera (detta ordet blir bra konstigt om man sitter å stavar det å säger d flera gånger) köket någon dag, så imorgon ska d hämtas ut tapetprover oxå, för hitta lämplig till köket..
jag har inga lätta färger i mitt kök,
å d innan mig måste varit totalt färgblinda... mattan är typ grå, köksluckorna ljusbrun/beige med bruna handtag, å sen tapeten är knallblå..
snyggt??
NEJ!!!
förhoppningsvis så kommer d bli väldigt snyggt sen..

ska göra kidsen sällskap i soffan en stund medans sommarprogram går..
sen ska vi ut å ta en cykeltur..

Tjing!!

1 kommentar:

Malin sa...

Var åker ni den här gången då?