torsdag, maj 24, 2007

Min dag annars

började jobba 7 imorse,
gjorde d vanliga sysslorna..
färskvaror,
bröd,
fika,
öppnade butiken,
satte mig i kassan..
tidningarna kom,
plockade dem..
sen kom cigg å snus försäljarna in, två väldigt sjuka å roliga såna..
pratade lite cigg å snus..
skrev papper,
gubbe kom me nya snusKylen,
gubbe höll på gå iväg med min fleecejacka, märkte d när han satte på sig den å gick, haha
fyllde kylen..
tog min väldigt sena lunch,,
fixa å dona med priser å listor,
å sen var typ dagen slut..
skön dag när tiden bara rinner iväg..
nu ledig i TRE dagar.. wieehoo!!
Farfar varit inne med extranyckel till hOjjen.. sweet!! äntligen lixom!!


en våg av ensamhet har slagit över mig..
så känner mig nu jätte ensam,
vill ligga i soffan me sällskap..
Aja,
ska ta kudden å filten å lägga mig framför tv´n igen...
iaf en liten stund..

over and out

1 kommentar:

Malin sa...

Så du jobbar inte i morgon :(