tisdag, maj 08, 2007

manlig å skitzO

Inte nog för att jag känner mig lite manlig ibland,
men idag har jag även låtit som en hel karl.. el iaf tillåfrån..
har hostat sönder halsen lite,
men sen har jag även haft min skitzofrena sida framme idag, då jag prata med Malin, skulle säga något som handla om mig, men sa Vi ist..
vart är detta på väg??
mitt manliga ego på väg ut.. haha
blir livet lättare att leva som man??
för just nu knatar jag runt i min vardag utan något som helst spännande som händer, allt ser lika ut dag varje dag, å d börjar verkligen bli trist..
I Want some action!!
vill iaf att någon ska hända, något som får liv i en igen..

hmm.. ska nog gå å ta mig en dusch oxå,
känna mig lite ren å fräsch innan sängen..
duscha inget idag före jobbet, å herre jösses vad jag känt mig flottig,
hemma kändes d inte så, men så fort jag kom bort på jobbet så kom den flottiga känslan...
fast dagisfröken tyckte jag lukta gott, så kan nog inte vara så illa som jag tyckte.. haha
aja dusch nu å sen säng

godnatt

Inga kommentarer: