tisdag, maj 08, 2007

Löss..





















fick brev från dagis idag.. d går löss där igen..
fråga Simon om jag fick raka av han håret, men han sa NEJ!!
hmm.. å bara jag tänker på löss så kliar d överallt.
bläää!!!
bilden är på en lushane å hona
nedanför:
Knappnål i jämförelse med löss i fyra olika utvecklingsstadium.




imorgon blir d iaf operation övertalning om huvudrakning..
ja menar, d växer ju snart ut igen :o)



bara för att få tankarna på annat håll så ska jag kolla över erbjudandet jag fick idag..
40% rabatt på dyraste varan, 30% på resten av beställningen..
plus en annan katalog med höstkläder, 10% på hela beställningen..
... skadar ju inte att kolla lite ;o) hehe

1 kommentar:

Malin sa...

Lite löss, va är väl det Haha! Lovisa hade ju hela två och hon skreeeeek och skreeeeek och jag skrattade och skrattade. Det var nästa årets höjdpunkt! Men då hade hon alltså bara en levande och sen hittade vi en död efter behandlingen. Jag hade nog inte skrattat lika mycket om det hade var tio eller femtio eller kanske flera hundra :)