torsdag, maj 03, 2007

lite av varje

Nu har jag fixat å donat lite med bloggen.. tycker d blev ganska oki, kanske lite stort.. men men..får duga så länge.
snart är denna dagen över, Fredag imorgon å helg igen,
tyckte d nyss var helg, denna vecka har verkligen gått fort..
idag fick jag min jeanskjol som jag beställt,
jag har fått dille på köpa kjolar, jag som inte ens är spec förtjust å gå i kjol, ska tydligen bli ändring på det, haha..
men hur som helst, den var iaf jävligt skön att ha på sig. fåse hur mycket använd den blir.

jag å kidsen har haft mysmiddag idag,
käka typ tacos fast med Willys kebabkött, som d gör själva.. *mums*
å Simon hjälpte till med å förbereda, ungen åt tillåmed sallad när vi stod å gjorde iordning, el ja han smaka faktiskt på allt, å d må vara första gången d hände,
men bra att han smaka å börja äta mera grönt.

7 saker som börjar på S vill jag ha..
gissa vad!
ska gå sova nu å drömma vidare om det nu.. :o)

gOdnatt

Inga kommentarer: