fredag, maj 04, 2007

bla bla bla

idag i tidningen kunde man läsa om ett ett bråk som ägde rum under marknadshelgen..
d var ett gäng på ca 20 personer som hade varit på två st andra..
när jag kollade på det hela.. d stod nämligen på parkeringen utanför mitt hus å förde
ett jädrans liv, å nyfiken som jag är fick jag ju lov att kolla.. men d var då inte 20 personer... var inte ens 10, men men, ja kan ju ha missat något innan.
eller så var d hela väldigt överdrivet..
Ville väl inte säga något viktigt om d eg, ville bara få d sagt.

Linus lämnad i skolan,
jag är trött.
ska nog passa på ta ett pOwerNap medans Simon kollar på film.

Igår fick jag höra av min bror att mormor visst varit dålig, men som vanligt så får inte jag veta något..
el jag blir den som alltid får höra allt i sista hand..
Varför blir jag ens förvånad?!?
ibland känner jag mig väldigt utanför familjen, kanske därför jag håller mig lite på min kant oxå..

aja, skitsamma för nu..
ska inta soffan..
Tjing!

1 kommentar:

Malin sa...

Mamma och pappa kan adoptera dig! :)