tisdag, april 17, 2007

Värmelös sol idag

lämnade Simon på Dagis vid 11 tiden,
var uppe hos marre typ 5 över.. helt färdig, svårt å andas å mjölsyra i benen å hade jag öppnat munnen så hade saliven bara runnit ut.
första riktiga cykelturen är avklarad.. puh!!
satt hos henne i ca 30min, drack lite kaffe å njöt av solen, sen var d bara å cykla ner till jobbet, d sköna var att d är mest nerför när man åker därifrån.
Å den där jävla solen värmde ju inte spec mycket idag, iaf inte när jag var i rörelse, jag frös som fan när ja cykla, trots jag hade jacka på mig.
men så säger d att d ska komma snö till helgen.. hoppas d har fel!!

jobbtiden den bara flög iväg, riktigt skönt.
Fick present av snusförsäljare idag, lypsyl å en kniv, jag gillar gratis gåvor :o)

Nu har vi precis ätit, kidsen pannkaka å jag en wok.. men den var inte god, så den hamna i komposten..
tog en hårdmacka me keso ist.
har inte stoppat i mig något onyttigt på hela dagen, bara druckit pulvershake..
Nettan har oxå hakat på..
Maria tog in BaileysGlass till fikarummet när vi hade rast.. As!!
då gick vi ut.

nu ska jag mysa lite med barnen å kolla på bOlibOmpa innan d ska i säng..

Inga kommentarer: