tisdag, april 17, 2007

Ännu en solig dag

jag vaknade upp strax innan kl ringde imorse, men inte fasen var jag piggare för det.
har nyss försökt tagit mig ett pOwerNap på soffan, fast gick inte alls bra, somnade till, men vakna till med ett ryck å undrade över vad kl var å kände mig allmänt förvirrad...
men nu har jag kommit till sans igen.
Marre messa å undra om jag ville komma på kaffe,
fåse om jag hinner cykla upp efter jag lämnat Simon..
hurtiga Linda är på G idag.. haha..
Kidsen är iaf glada över att cykelsäsong börjat, d har tjatat om cykla sen i vintras..
å jag tycker d mest e jobbigt i början, för jag får så ont i röven.. el i dem där knotorna i röven.
kanske ska satsa på å sätta på en riktig kärringSadel ist för min smala sak..
jag har ett sadelskydd som är flera cm tjockt å är fyllt med massa soft, men inte fasen hjälper det..
jag är öm ändå i flera dagar efter en cykeltur, men men.. bara nöta på så röv vänjer sig..för d kommer bli massa cykla framöver.

ska gå å inta shake nr2 å sen ta en dusch,
göra oss klara för Dagis/jobb..
Solen skiner å jag ser verkligen framemot å sitta inne hela dagen på jobbet.. eller inte.
men ledig dag imorgon, så tar igen det då ist,
måste försöka få lite färg i mitt likbleka fejs.

ha en bra dag

Inga kommentarer: