fredag, april 13, 2007

Vårkänslor

Oj vad jag sovit d här dagarna..
igår sov jag till 11, sen försvann hela dagen utan att jag gjorde ett skit..
idag vaknade jag halv11, segade omkring en vända, sen tog jag på mig kläderna å gick en promenad..
sol som skiner på klarblå himmel, satan så härligt!!
Tänkte även hälsa på Malin, men hon har ju aldrig tid när jag ringer..
mötte Marre på vägen, hon bjöd hem mig på kaffe, så jag följde med dit,
satte ute i solen å njöt, drack kaffe å tjöta massa..
Sen fick hon lov att åka till jobbet, jag följde med å hämtade travet som Vi på jobbet tippat ihop,
tog även en harry med Eli, eftersom vi vann förra helgen.
ska även göra mig en egen liten travrad å inta lite frukost?!?
*drömmer om miljoner*

i sånt här väder mår jag bra..
det likbleka fejset får lite färg, fräknarna kommer fram på näsan..
Shit vad jag gillar våren!!

1 kommentar:

Malin sa...

Men du..jag kan ju inte rå för att du ringer jämt när jag ska bort juh. Igår skulle vi ju hämta moppe och idag sand till Åke... Tur att snälla Marre kom..*snyyft*