lördag, april 14, 2007

Erotik mässa

ja igår var jag å jOna ner till Falun på Erotik mässa..
d var mindre än jag trodde d skulle vara,
massa leksaker å kläder, strippor mm..
endast en manlig strippa såg vi, å han var inte ens bra, såg mest bara löjligt ut.
d var en väldig blandning på folk där iaf, unga som gamla, såg ett par som var typ 70 år.. häftigt!!
tanten hade nästan första parkett under manliga strippen, haha..
Men annars så tyckte jag ändå att d var ganska trist,
å eftersom jag skulle få hem barnen vid 7 idag så åkte jag hem ganska tidigt.

å idag har beslut fattats..
efter en vecka med skitkastning,
leken är färdig, känslorna lagda på hyllan.
dags gå egna vägar,
som inte kommer korsas igen.
lika bra, för denna leken hade barat sårat.
gör ont, men d kommer gå över,
tids nog gör d alltid det.
Nu är det bara till att försöka glömma, släppa taget å gå vidare,
söka lyckan å må bra..


igår hade Simon lärt sig cykla utan stödhjul,
så nu ska jag å Linus skruva ihop hans databänk, å sen ska vi iväg å pumpa däck..
Tjing!!

Inga kommentarer: