torsdag, april 26, 2007

så jävla less

är i stort sett så less på allt just nu..
less på:
*att så fort jag mår bra å är glad, då ska det tros en massa å jag tryckas ner i skorna igen tills jag mår skit..
*bli kallad för massa jävla namn å att jag ska dra hit å dit..
*alla ord som kan avslutas med ....sjuka.
*falska anklagelser..
*total vilda å osanna fantasier..
*sura människor..
*att saker å ting aldrig kan flyta på oki..
*en massa andra saker jag inte tänker rabbla upp här..
* höra,, Mamma du är så dum..
* trotsiga ungar..
* ensamma kvällar..
* alldeles för mycket tidiga uppstigningar på morgonen..
*mitt jävla hår, snart blir d en Brittney..
* alla jävla finnar som envisas med å dyka upp i fejset.. ja på andra ställen oxå.
bläää!!
*suckar*
känner ibland bara för att packa ihop allt å flytta härifrån..
fly undan vardagen lixom!!
kan jag bara få ett break i vardagen iaf..

ääh, just nu e jag bara trött å väldigt frusen..
ska nog lägga mig en vända å sova bort min för närvarande alldeles för stora bitterhet..
å vakna upp om en stund å må bättre..

på återseende
med förhoppningsvis en LiNdA på bättre humör

1 kommentar:

Malin sa...

Du är en av mina livbojer som håller mig flytande! Även om du kanske inte tror så just nu. Men det är du!