onsdag, april 25, 2007

dagen är nu slut..

Mor bjöd på fikat idag..
sen fick kidsen även karusellpengar, är marknad här i helgen å d är bortresta, Tack mor :o)
hemma igen så kom Frida förbi parkeringen på hojjen.. damn vad sugen jag är.. på att åka hoj alltså.
har ju varit ett ex antal månaders hoj uppehåll nu.
men snart ska nog även jag komma ut på vägarna..

slängde ihop lite mat å sen
somnade jag såklart en vända under bolibompa.. å nu sitter jag å är inte spec trött..
men ska krypa ner i sängen ändå å försöka mig på ett insomningsförsök,
ska upp 5,40 imorgon, suck!!
telefonväckning är iaf beställd, bara hoppas på hon själv e vaken då.. haha

ska hoppa igenom duschen nu..

gOdnatt

3 kommentarer:

Malin sa...

Jag hoppas verkligen att hon var vaken efter att ha sovit så mycket!

Anonym sa...

jajjebOx, hOn va vaken (c:

LiNdA sa...

var du vaken i morse?
fick då inget väckarmess på beställningstiden iaf.. haha ;oP