fredag, april 27, 2007

Marknaden är i byn

idag kom Lovisa (Malins dotter) in på jobbet,
hon ville ha sällskap på marknaden.. så jag sa hon fick hämta Simon om hon ville.. å det ville hon, så jag ringde Dagis å pratade med simon..
- vet du vem Lovisa är?
- näe
- Malins dotter
- näe
- hon undrar om du vill följa henne på marknaden
- JAAA
han är inte blyg han inte.. haha
men han hade iaf haft d bra, å tydligen gett Lovisa något att skratta åt.

efter jobbet så var jag å kidsen ute en vända å åkte en karusell.. Virvelvinden..
jag fick åka gratis :o)
bra vara mamma ibland.. haha
å vi var typ dem enda som åkte med... å barnen satt å skrek
MERA FART.. MERA FART!!
gissa om vi fick snurra..
efteråt mådde inte min mage sådär jättehundra.. men fan vad skoj d är å åka karusell ibland..

nu har jag precis krypit i bästa mysa soffan kläderna..
så ska softa ner mig å glo på en film..

Tjing!!

1 kommentar:

Malin sa...

Ja, Lovisa hade haft jättekul säger hon. Hon tycker att han var skitrolig. Nu ska jag sova och så hoppas jag att jag sover till 11 i morgonbitti..men jag lär väl vakna vid 5 som vanligt..