fredag, april 27, 2007

Feghet..

vilket feghet vissa människor har..
helt makalöst å inte kunna stå för sin sak..
utan måste göra en sårande grej för å kunna gå vidare,
köra med samma mönster,
massa fåniga ursäkter,
slänga ur sig massa skit för å såra..
fast d är den som vräker skit som eg är den personen som gör det.. det den själv slänger skit om..
hur jävla normalt är det??
just nu finner jag inte d rätta orden..
men varför säga vissa saker man eg inte menar något med, bara tomma ord för att få en tro saker å ting..
för sen inte bry sig om d ändå,
utan köra sitt race..
Aja..
hoppas denna personen blir lycklig nu iaf..
känner sig nöjd med det den gjort.
Åter igen.. samma sak!!
bete sig som sådant svin..
herre jösses vad jag saknar orden..
tycker inte personen i fråga ska vräka ur sig så mycket..
tror den är så bra, å se ner så på andra..
medans sanningen är att personen inte är ett dugg bättre själv..
Endast en stor fegis som är full i skit!!


hua hua..
tror jag avreagerat mig lite nu..
*gaah*
måste få ur mig..
för att inte stänga allt inne å må skit..
trött på att må skit..

1 kommentar:

Malin sa...

Kram!