söndag, april 08, 2007

lite up2dejt

resan i torsdags gick iaf bra,
så nu är Kidsen nere hos moster å har d bra.. å imorgon tar jag bilen å far ner till Göteborg,
slutar jobba kl 16,15.
sen blir d till att åka direkt sen, om jag hinner packa klart allt imorgon bitti.

Igår blev d jobba hela dagen, å sen blev d lite mat hos Eli,
potatisgratäng å kött,
jättegott var det.
sen var vi ute å kikade läget lite, var lite Chaufför oxå,
men d var ganska dött, så vi lade ner det å åkte hem,
Jag var uppe å sparkade liv i tuppen i morse, började jobba kl 7.. Segt å kallt å ta mig upp ur sängen, men upp kom jag iaf.

Nu Sitter jag här,har precis kommit hem efter att ha varit ute med Eli å haft TaxiVerksamhet..
Tjänade någon krona iaf,
blev omkörd av pOlisen på 50-vägen, tur jag var ordentlig idag å höll 50 just då,
sen glömde jag även stänga av helljuset på vägen in på en parkering, bländade ganska duktigt pOliserna som satt på den parkeringen, haha..


Imorgon jobbar jag sista dagen innan jag går på Semester..
ska bli skönt med en veckas Påsklov.
Så nu ska jag glida ner i sängen å samla plus på sömnkontot..

1 kommentar:

Malin sa...

Jag vill inte att du ska ha semester! Och kom ihåg att du måste köra försiktigt oxå!