söndag, april 15, 2007

Kvällen

tror jag sovit lite för mycket under denna vecka.. Vart har min Kvällströtthet tagit vägen??
har tvättat 2 maskiner med tvätt, å lyckades glömma bort dem oxå.. kom nyss på att jag inte hängt dem, suck!!
men nu är det iaf gjort..
kvällen har jag tillbringat på soffan, kollat på Tv å ätit ostkrokar.. mums!!
el ja d var gott ett tag iaf, sen är d svårt att sluta äta dem, så jag sitter å slänger i mig fast jag inte vill ha mera..
men tillslut fick jag springa in med påsen i köket å stänga in den i ett skåp.
Marre ringde oxå, så pratade bort en timme med henne.
kollade slutet på roomservice å grät en skvätt.. fan vad jag blivit blödig, haha..
jag ska väl gå nu å göra mig klar för sängen å försöka få lite sömn,
Linus ska till skolan imorgon, första tidiga morgonen på över 1 vecka..
klOckan e ställd på 7.. hua!!

så gOdnatt

Inga kommentarer: