onsdag, mars 28, 2007

up2dejt om läget

jaha, igår var jag till farbror doktor,
blev inte just nått klokare, men 200kr fattigare.
skulle vänta ett tag till å se om d gick över, annars skulle jag få hormoner.
tänk att d tamefan alltid ska vara något promblem med något, kan inte saker å ting bara få vara bra..

på mötet igår då pratades d om att vi skulle få årliga hälsokontroller, d tycker iaf jag är jättebra..
fast kanske inte så kul å gå till doktorn å höra vad han har å säga om kroppformen osv, men men d får ja väl ta,
bara resten är bra.
Det händer förändringar på jobbet, bra förändringar.. iaf som d verkar nu.
vilket e skönt, känns lite tryggare..

Även fast saker å ting inte är på topp, så känns d nu iaf som jag sitter på toppen på Berget, å inte irrar omkring nere i dalen.

Idag tog jag å Simon d lite lugnt på förmiddagen, var å slängde lite skräp, hämtade Linus å sen for vi ner till Malin..
eftersom Malin inte mådde toppen, så gick vi bara in en liten vända, hälsade på Åke,
å jag höll faktiskt i han oxå, inte frivilligt dock,
hon bara la ner han i min hand å sen gick hon.. gaah!
d var faktiskt läskigt..
men d gick bra, å Simon gillar verkligen Åke..
Sen tog jag med Malin ut på bänken i lekparken å vi pratade lite, å njöt av solen.
Kidsen gungar, å sen säger Simon plötsligt:
å ni bara sitter å snackar skit!!
hahaha
kommentarerna som kommer ur han e så sköna ibland..

Linus e bjuden på MaskeradKalas på fre, så vi har handlat piratgrejjer idag,
måste be mor knäppa kort när han e klar, blir hon som får göra han klar till d, eftersom jag jobbar..

Våren närmar sig me besked.. så skönt!!
solen, värmen...
å jag ska snart ha semester..
life is good!!
snart dags för plocka fram hOjjen oxå..
lovat en tant på jobbet som brukar vara in å handla en tur, hon har varit sjuk, å hon ville åka med mig när hon blivit frisk, å d hade hon blivit nu, så självklart ska hon få göra d..
bara jag fått tagit mig någon tur innan å mjukat upp mig lite..

å idag har jag utmanat ödet till max, både druckit mjölk å ätit glass, morgondagen kan bli spännande.
nej nu ska jag krypa ner i sängen...
alldeles för tidigt ska vi upp imorgon.

Tack å gOdnatt

1 kommentar:

Malin sa...

Ja, Simon är verkligen en liten djurman. :)