torsdag, mars 29, 2007

Dagen idag

Vaknade Astrött när klockan ringde, el vaknade å vaknade.. lyckades öppna locken som vägde bly å släpa mig in i badrummet för göra mig klar, sen dra upp ännu tröttare kids..
men vi var först på plats, både på Fritids, dagis å jobb..
Sen vet jag inte vad som hände, började känna mig som en speedad duracellKanin..
å jag har varit extra glad, full i ork, tror jag sjungit ganska mycket idag oxå, stackars satar som råkat höra mig, haha
Vårkänslor?!?!
Jag, Malin, Barbro å Carro plockade Melkers, passade på leka Bingo under kontrollchecken.. fan vilken humor vi har,
men fasen så kul vi kan ha d ibland alltså..
Stämningen har med andra ord varit väldigt bra idag.
jag å Eli tog oss en utelunch *mums*
Dagen har gått väldigt fort..
4koppar kaffe idag oxå, shit.. måste ju bli väldigt mycket vuxenpoäng där.
men jag förstår ändå inte dem som tycker kaffe e så gott,
el nja, vissa klunkar kan smaka ganska bra.. men vissa smakar verkligen anus.. å sen eftersmaken som blir kvar i munnen.. blää!!
så varför dricker jag kaffe eg??
Bra fråga.. för d vet jag inte ens själv.
grupptrycket på jobbet är så svårt att stå emot.. haha


Linus piratgrejjer e packade å klara, provade dem här innan han lade sig.. fast imorgon får han smink på sig oxå, pirater måste ju ha skäggväxt.
ni får ta bilden som den är nu, bättre kommer under helgen



imorgon är det fredag, sen ledig helg..
me like!!
inga direkta planer e gjorda, kanske göra klart cyklarna så d är klara för användning sen när d e dags,
barnen är iaf sugna på cykla å har tjatat i veckor..
Aja, få se vad som händer, bara det är fint väder så är jag glad..


nu blir d duscha å sen sängen..


Inga kommentarer: