torsdag, mars 22, 2007

Torsdag

Idag vill jag Gratta min bror som fyller 22.. hurra hurra!!
fast jag har ju iofs redan firat han nu då, men iaf.

i morse kollade jag på termometern precis när vi skulle gå..
-1 grad
inte så farligt tänkte jag..
fast tyckte d var väldigt jävla kallt å gå, höll på frysa låren av mig.
d var inte fören på eftermiddagen jag fick höra att d var -10 grader ute..
inte undra på jag frös.. haha
ska nog kolla lite mera nogrannt tills nästa gång.
Dagen gick bra å jobba, fast känner av min rygg, nacke å huvud väldigt mycket, fast tid är nu bokad iaf..
fast inte fören om 2 veckor.. fast har jag stått ut så här länge så står jag nog ut ett tag till.
Bilen har jag fått hem igen oxå.. nu återstår bara å se om den går igenom besiktningen oxå.. hoppas på d..

å Malin.. du får krya på dig.. se iaf till å bli frisk till på söndag, för då jobbar vi tillsammans :o)

Nu ska jag krypa ner i sängen
samla lite plus på kontot

1 kommentar:

Malin sa...

Spelar ingen roll om jag är dö i helgen, jobba ska jag...Har inte råd att vara sjuk juh!