söndag, mars 25, 2007

En väldans röra om helgen..

Oj vad dagarna går..
jag går mest å funderar över mina.. el mitt just för närvarande fakking problem.. Varför kan saker å ting aldrig få vara bra med mig??
näe då, alltid ska d vara nått skit jag ska få gå å fundera över.. it sucks!

Igår efter jobbet så for jag ner till jOna, vi gick på thai restaurant å käka buffé, gled in väldigt sent, fyllde tallrikarna till max, så vi fick ta ris på en tallrik bredvid,
vi åt fasen upp allt oxå, sen höll vi på kräkas, haha..
men gott var det iaf.
Innan jag åkte ner så köpte jag mig en billaddare till mobilen, men den ville inte riktigt fungera.. så provade Ciggtändaren för se om den fungera, för den har gjort d förut.. tänkte om d hänt något.
stoppade in den, den kom ut..
fast den glödde inget, den var svart..
jag satt dit tummen, hann tänka.. fan skiten fungerar inte..
AAJ!!!
den fungerade visst det..
brände mig på tummen.. dum som jag är..
å när jag sen gick ut från jOna på väg till bilen, så kliver jag i den största Vattenpölen alldeles utanför dörren,
vanliga turen lixom!!
men var kul å få umgås me jOna lite, även fast d blev en ganska snabb vända.
bilen gick iaf bra, den var både piggare å gick renare.. RacerBil har d blivit nu.. haha
fast måste nog ställa in extraljusen lite, d stora skyltarna vid vägarna bländar tillbaka ganska styggt.
helst d stora jävla skyltarna, d fick mig se vita prickar när jag blundade..
ja efter bländning alltså..

idag sen skulle jag ha sovmorgon eftersom jag inte började fören kl 14,
vad händer??
jo jag vaknar kl 7 å känner mig pigg.. what the fakk!!
kliver upp, pillar lite på dator, läser lite aftonbladet å bloggar..
glider ner i sängen igen å sover till 11, tar en dusch..
sen var halva den dagen borta.
slöar bort resten av tiden på soffan, å känner mig allmänt slö..
jobbade 4 timmar, hälsade på föräldrarna en vända,
fick lov göra deal med pappa.. han ska vara barnvakt på måndag..
å bara därför fick jag lov hjälpa till måla om huset i sommar..
vem förlorade den dealen?!?
kanske ska glida in med ett par revbensspjäll imorgon å se om jag kommer undan med det ist..

kvällen har jag tillbringat på soffan, kollat film..
nu ska jag ställa fram klockan å glida ner i sängen..
börjar 9 imorgon

Inga kommentarer: