söndag, mars 11, 2007

Söndag

Jag svarade just på en undersökning som jag fick skickad på mailen, jag han bara skriva upp ålder å kön.. sen fick jag inte vara med längre.
schysst!!
sitter å funderar på om jag ska ta bilen el om jag ska gå till jobbet..
ska nog faktiskt ta å gå.. känna att jag gjort något rätt denna helgen..

jag vet inte vad som händer, men helgerna suger bara mera å mera.. blää!!
nu får d fan ta å bli Vår å Sommar, så man kan vara ute mera å d händer något.

igår fick jag vårkänslor, iaf någon liten timme på förmiddagen medans solen var framme, men den känslan dog väldigt snabbt igen,
skitVäder!!!

SkitHelg!!

Tro om jag vaknade på fel sida sängen..
för jävlar vad känner mig positiv jag.. el inte.. HaHa

nu ska jag iaf gå till jobbet..

Tjing!!

2 kommentarer:

Malin sa...

Det skulle ju vara supervarmt och stålade sol, en kund var irriterad som fan igår på hur dom kunde skriva så när det var så kallt och eländigt. Haha!

LiNdA sa...

å idag sken solen en vända, men som vanligt när jag trycker UT så försvinner solen.. fast var ganska skönt ute iaf :o)