söndag, mars 11, 2007

Har jag flyt idag eller??

Näe!!
idag fick jag mensen oxå.. helt utan förvarning.. i vanliga fall så brukar jag känna när den e på G.. men inte idag,
splasch!!
fulla trosorna i MASSA blod,
å när jag väl sitter där på toa så ringer Eli på kassahjälp,
då var d bara å slänga trosor, köra upp Ob, på med byxor å sen springa ner till kassan..
sen fick jag gå å köpa mig ett par jävla trosor.. 50kronor kosta dem.. Skitkul!!
Kul å vara tjej ibland..

aja, nu har jag iaf varit ute å gått en timme, skönt som satan.. lyssnat på musik, rensat tankarna.
sen har jag sopat av utanför på balkongen.
känt mig riktigt duktig, så ska passa på slänga in tvätt å dammsuga av golvet oxå medans jag ändå e på G å har orken..

för rätt som d är så tappas den, å då blir d soffan..

5 kommentarer:

Malin sa...

Stackars oss menskossor, jag får nog min om nån dag oxå men min börjar inte så våldsamt som tur är :)

LiNdA sa...

säg inte för mycket nu Malin.. haha

Anonym sa...

Haha vilket öde, men bäst att inte skratta för då händer det väll mej nästa gång! :)

LiNdA sa...

love: ja d brukar vara så, att man åker själv dit på det :o)
eller händer det bara mig?? haha

Malin sa...

Skaven sov jag oxå alltid i förut, det är nog för vi trängts med våra barn och fått lov att sova där tills vi trivdes..haha!