torsdag, mars 01, 2007

jOhn kom å gjorde sitt..

jodå,
jOhn kom å tog på mig på soffan under bOlibOmpa..
jävla sömnpillerprogram.. haha
men jag måste ha någon väckningsgrej i mig, för alltid kl 19 sen när program e slut, så wips slår jag upp ögonen..
konstigt eg!
Varför kan inte jOhn komma när man eg behöver honom?!?, typ på kvällarna när man borde sova...

imorgon får jag jobba med min Malin, hoppas på en rolig Fredag,
å sen ledig helg.. skönt!!
syster yster å Rikard kommer upp till helgen oxå,
jag har redan bokat upp klipptid me syster,, nice med "egen" frisör.. eg är hon inte frisör, men hon gör ett jävlans bra jobb.

Trist väder har d blivit ute oxå, men jag hoppas d fryser på lite, vill inte ha något jävla tö väder.. å vi som hade tänkt en utedag på lördag, men d blir inte roligt om d ska vara så här..

Dagen har inte fört med sig några roligheter heller..
trist dag eg..
jaja, hoppas på helgen blir roligare sen..

nu ska nog jag hoppa in i duschen, sitter å känner mig ganska äcklig..
ganska flottig..
fast kan bero på allt gelé å spray som e i håret.. haha

om jag inte kommer tillbaka med massa ointressan dravvel, så har jag nog intagit sängen i ett försök att plussa på sömnkontot..

Inga kommentarer: