onsdag, februari 28, 2007

Lediga dagen

Sov jag först bort halva,
var uppe vid 7 en vända då Simon var på toa, men så tidigt vägrar jag stanna uppe, så lade mig igen,
vid 9 så bråka ungarna som fasen... massa ord, slag å tårar..
men jag låg kvar, tänkte bara ligga tills allt hade lugnat ner sig..
men hoppsan vad jag somnade om..
vaknade 10,20 med ett ryck,
hittade kidsen i Linus säng kollandes på DvD.. å då var d lugna gatan.
Tack för ni gav mig sovmorgon iaf.. haha
Sen for vi, (jag, mor å kidsen) till mora en vända, Mor brände massa pengar..
å så klart fick jag skulden för d,
för hade hon stannat hemma hade hon inte slösat iväg pengar.. haha
ja sen hade hela dagen gått, var bara å åka hem d å fixa lite mat å så..
sen somna jag såklart en vända på soffan under bOlibOmpa..
jag måste ju helt klart lida av sömnbrist el något sånt..
men iaf..
nu sitter jag här, å känner mig inte spec trött, vilket e ganska anUs, då jag ska upp 5,45 imorgon..
kanske ska kolla klart på L-word.. har bara ett avsnitt kvar,
Tack Frida!!.. me like den serien

nej jag ska iaf gå å borsta nu å göra mig klar,
så d e bara å krypa ner sen när jag känner mig trött..
Please jOhn, kom å ta mig!!

Aja, godnatt

2 kommentarer:

Malin sa...

Fy för dig som sov bort en hel dag. Själv är jag ju alltid uppe klockan halv sex och diskar och städar och putsar fönster och sånt! ;-)

Anonym sa...

Aj äm ån maj wäj,.....