lördag, mars 03, 2007

Familjedag på sjön

Jennifer, Nina, Linus å min Far
Idag har vi varit på sjön hela familjen, plus Rikards bror
Martin å hans tjej Jennifer
skönt väder, kul å få åka lite skoter
grilla korv å umgås lite me familjen,
tänka på lite annat än d känslor som just nu
far runt i min kropp
Fast har väl vart allt annat än lugnt ute på sjön,
hundarna som jagade skotrar som åkte förbi,
mattar å hussar så vrålar på sina hundar,
ungarna som tjatar att d vill åka mera skoter,
hundarna som skäller..
ännu en tRevligt dag med familjen kaOs, haha
Efter vi vart på sjön så skjutsade jag upp
Nina, Rikard, Martin å Jennifer
till After Ski
men Hej å Hå då dåligt d var, plus d slutade sjunga väldigt tidigt
så d tog en öl å sen for vi hem..

Mums!!

Jag å kidsen åkte sen hem å gjorde lite mat
fläskfilé å potatisgratäng
å en väldigt god sallad..
men d e så trist å göra mat för barnen, för d man får höra e
Jag tycker inte om,
tomat, men fy vad äckligt,
å du vet jag inte gillar d
Varför anstränga sig?
nej Makaroner å korv 7 dagar i veckan, då e d nöjda.. haha

Nej nu ska jag lägga mig i soffan å kolla på en film..
Tjing Tjing!!!

1 kommentar:

Malin sa...

Är på väg till min sköna säng nu. Så trött...