tisdag, mars 06, 2007

det är Tisdag idag

Vilka drömmar jag haft inatt..
ena stunden har jag varit gravid, andra stunden har jag varit i Alaska..
d var d jag kom ihåg när jag vaknade..
om man tittade på mina ögon imorse så såg d ut som jag gråtit oxå, för d var alldels svullna, fast å andra sidan, kan ju bero på att jag var trött satan när jag klev upp oxå.. haha

jag har ju semester kvar som jag ska ta ut,
igår fick jag ett ryck å bara kände att jag skulle vilja ta en sista minuten resa, komma bort lite.. fasen så skönt d hade varit..
ska nog kolla runt lite på nätet idag sen..
hmm, funderar oxå på hur fasen jag ska ha råd med d.. men d löser sig alltid :o) hoppas jag.. inte ens säkert d blir någon sån resa,
kanske slutar med jag sitter hemma i Orsa en vecka el bara åker typ till Göteborg el nått.. bara å få vara lite ledig..

Nu e d snart dags å åka till jobbet, jobba segPass till kl 17.. sen imorgon e jag ledig, ska in med bilen på besiktning..
hoppas den går igenom utan problems.. fast d ska den fan göra.

Har precis stridit med Simon oxå,
han ville gå till Dagis i sin spindelmannendräkt, men d ville inte jag..
han blev sur,
jag plocka fram en t-shirt med ett lejon på..
han tog lejontröjan, Spindelmannendräkten var glömd..
shit vad jag e smart.. haha
*stolt över att ha lyckats lura en 5åring*

Nej nu ska vi ta å åka här..
ha en bra dag..
å A, Lycka till med kortet, kommer gå fint :o)

Inga kommentarer: