söndag, februari 11, 2007

Upphittad.. ett styckte HårTuss

Saknar du din Tupé??På vägen till jobbet så såg jag denna HårTuss på trottoaren.
tyckte den såg ut som en väldigt sliten tupé som någon stackare tappat..
pratade med Malin om den på jobbet,
så Vi (jag, Malin å Evelin) fick lov stanna bilen
på vägen hem å ta ett kort på den, haha
Fast den såg mera sliten ut på kvällen än vad den gjorde på dagen.
Så om du tappat ett stycke Tuss, så vet jag vart du kan hitta den..
Vi (jag å Evelin) såg nog ut som två puckon då vi kl 20,20 kliver ur en bil
på trottaren å börjar lysa med lampa å knäppa kort på en liten HårTuss
lättroad kan man vara ibland.. haha

2 kommentarer:

Malin sa...

Haha! LITEN säger du..jag tyckte den var stor för att vara tappad...

LiNdA sa...

jaja.. det var en ganska stor tuss.. haha