måndag, februari 12, 2007

Ny dag, Ny vecka, d e Måndag

nu på morgonen har jag lyssnat på Marie Lindberg - Trying to recall (hon som gick till Final i melodifestivalen) typ femhundraelva gånger.. jupp, jag kan konsten att spela sönder en låt, men jag gillar den..

som d känns inuti mig nu, så känns d som jag skulle behöva åka ut i skogen el sätta mig i en karusell som e riktigt äcklig, där d behövs att man skriker
jag skulle verkligen behöva få skrika.. högt å länge..
något trycker inuti mig, fast vet inte vad,, d är ett tryck i mig som jag måste bli av med,
sover dåligt
tankarna vandrar
obehagliga känslor
rastlöshet
orolighet
humöret e inte å lita på, svänger väldigt friskt
smått ångest
ledsen
men jag vet inte Varför jag känner så här..
gaaahh go nuts!!
whats wrong with me??

Inga kommentarer: