måndag, februari 05, 2007

Måndag igen!!

tycker att veckorna går väldigt fort nu för tiden..
när jag gick med Linus till skolan så mötte jag en mamma vars unge var här igår, hon sa att han som kräktes igår var iaf på dagis idag..
så ingen magsjuka! puh!

fattar inte att jag kan vara så trött idag, har iaf haft 8 timmars sömn i natt, öronvärk har jag oxå, men jag hoppas att d släpper å inte blir något mera..

en strid var d i morse oxå, då Linus, som plötsligt blivit skejtare (byxorna på halva röven, å kedja hängande) inte fick ha byxorna från förra veckan..
men tillslut tog han ett par andra, men då börja nästa grej,
han fick inte ta med sin en mob tele till skolan..
han skulle ha en gammal mob som sitter i ett fodral som man kan sätta fast i byxorna,
han smög med den ändå, så jag tog av han den i skolan.
om blickar kunde döda hade jag vart en blöt fläck..
mina grabbar har sin vilda period nu, å blir sen lugna tonåringar..
jag måste ju tro på d, annars går jag under.. haha

nu ska jag å Simon fixa lunch

Inga kommentarer: