söndag, februari 18, 2007

klOckan tickar på..

å jag sitter här å funderar på saker å ting..
dryga tankar om..
lögner
ärlighet
skitsnack
förtroende
å massa annat skit som finns uppe i huvudet..
Varför ska man sitta å snacka massa skit, ljuga å ha sig, när allt ändå kommer fram tillslut..
å risken e bara att man blir mera sårad då ist..

Dagen har annars varit väldigt slö idag, inte fått mycket gjort,
förutom Linus som var duktig å städat på sitt rum.
men imorgon hoppas jag på att må bättre å att Simon inte har blivit sämre.. han har hostat väldigt illa idag, å såg väldigt sliten ut innan sängen.

Simon har ju sina fina utlägg ibland..
som idag när jag stod å gjorde mat,
jag hade sagt åt honom att han skulle gå å städa på sitt rum,
han lunkar in mot rummet å säger samtidigt
- Jag mår inte bra
en stund senare kommer han ut med sin stol å säger
- Jag vill hjälpa dig med maten..
- Men du mådde ju inte bra!
- Min hjärna har tänkt om.. så jag mår bra nu
- Men då kan du ju städa ditt rum nu då!
han suckar högt å går ut från köket.. haha


ska nog krypa ner i sängen nu å hoppas på få några timmars sömn

over å slut

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!!

Fann din blogg via "nyligen.se".
Ville bara säga att den är både intressant att läsa & välskriven! :)

Ha det bäst!!

M.v.h.,

Malin sa...

Den där ungen kan han..haha!