måndag, februari 19, 2007

idag är d faktiskt Måndag..

jaha då var d dags igen då..
måndag, jobb.. å vardagslivet.
fast ska väl inte klaga, jag e ledig onsdag å torsdag igen sen..
å jag får börja jobba 1 timme senare idag, Tack vare att Simon e dålig å är inte på dagis idag, så min mor ska ta dem, så jag ska strax åka bort med dem, å sen fara till jobbet å visa upp mitt otroligt tRevliga å sOciala fejs.
fast idag känner jag mig väldigt social, jag har typ inte träffat folk, Vuxet folk på hela helgen..
Jag måste försöka skaffa mig lite umgänge..
fåse hur d blir imorgon med Simon sen, mor jobbar, å jag har bett hans far å ta honom..
men han kunde inte ge något svar, utan fick lov å hem titta så han inte hade saker planerade *suckar*

Vissa saker förändas inte, läget e fortfarande detsamma, å it´s sucks big time..

nu ska vi fara..
ha en bra dag

hörs å ses.. kanske.. el inte

1 kommentar:

Malin sa...

Johoo, det har du juh..du skrev ju i förra inlägget att du åkte på A's skoter och att du var hos din mamma...haha! Avslöjad! Nädå, jag vet hur du menar, det var lika för mig när ungarna var små. Nu får jag ju träffa dom hela helgerna men nu är dom ju nästan som riktiga människor..haha!