fredag, januari 05, 2007

what the fakk

OjOj.. vilken morgon..
vi sov länge.. skönt!!
sen ringer telefonen å jag får en utskällning å massa skit som jag absolut inte förtjänar!! men men visar ju vilken person Du är.. Tack lixOm!!
Varför ska jag få d eg.. Du som valde skita i allt. å sen ska jag få skulden.. e d oki?!?!

försökte göra rent ventil igår, å d gick ju bra å få ner den å så iaf.. men å få tillbaka den gick inte alls..
så ska be om lite hjälp idag,, tror den e trasig.. :o/

min dröm i natt var helt sjuk..
jag var gRavid.. hade en vanlig gRavidmage, å d börja närma sig förlossning,, sen börjar jag plötsligt blöda så jag åker in..
sen får jag värkar å tuppar av..
när jag sen vaknar ligger jag i sängen med trillingar..
jag å jOna prata bebisar igår, fick d igång så mycket konstiga drömmar.. haha

nu ska jag ringa å avboka min tandläkartid.. igen!!
sen ska vi röra oss mot Dagis/fritids å jobb..

Tjing!!

Inga kommentarer: