fredag, januari 05, 2007

sällan sent!

Tack Malin för hjälpen idag.. du e bäst :o)

idag fick jag iaf jobba med min Malin.. å jag tog alldeles för lång rast, jag satt i en halvtimmen, kom på ikväll sen att jag bara hade en kvart.. bRa Linda lixom!!

kvällen har tillbringats på sOffan som vanligt,
har även pratat me jOna i två timmar på tele.. d blir ofta långa samtal när vi inte pratat med varandra på länge..

nu har jag varit uppe alldeles för länge ikväll, borde lagt mig för länge sen eg.. men men, hoppsan hur d kan gå..
hoppas ungarna sover länge imorgon oxå, vi har sovit till kl 9 typ varje morgon nu.. Tack för skollov å jag börjar sent..
men nästa vecka e vi tillbaka till vardagen igen.. suck!!
jag gillar å ha sovmorgnar..

nej nu blir d tack å godnatt iaf

3 kommentarer:

Malin sa...

Jaja du behövde väl lite mera rast då helt enkelt..haha!

Malin sa...

Din räknare funkar inte hörrö, jag har varit in här två ggr idag men det står att ingen varit in...och så är jag inte online...fast jag är på din sida nu...

Anonym sa...

har sett d du.. sällan problems med mina räknare.. :o/