måndag, januari 15, 2007

å så.. Veckans horoskop

Veckans Tema: "Glad"
Veckan är tuff på flera plan men med gott humör sätter du dig över d mesta.
Du vill gärna se lite nya vyer och då kan en omväxling av miljön pigga upp!!
Veckans Bästa: De lediga stunderna.
Veckans Sämsta: Många utgifter
Råd: Prova en tipsrad!

Kärlek: Det handlar hemskt mycket om relationer just nu.
Du visar ömhet och omtanke, förståelse och värme.
Ekonomi: Det blir en bättre vecka än väntat. Kanske en oväntad slant, som en spelvinst eller ett återlämnat lån.

hmm.. vilka lediga stunder!?!
har jag såna??
mina utgifter.. ja på bilen blir d nog en hel del, Micke hade handlat lampor till min bil idag.. Tack!! ska bara kolla när jag har tid lämna in den, så jag får lite extraljus.
å så jag ska nog lämna in en tipsrad el två ;o)

Inga kommentarer: