måndag, januari 15, 2007

huvudet upp å fötterna ner

Dagen idag har varit oki, fast ganska dryg..
Ryggen värker å d går upp över nacke å huvud, måste försöka komma iväg igen å bli lite knäckt å dragen i, mådde väldigt bra efter förra gången.. men nu börjar d kännas som förr igen.
el finns d någon som vill massera?? ;o)

hämtade ungarna hos mor å far när jag slutat..
far berätta att Micke fixat lampor till min bil å till extra ljusen.. (hade faktiskt kunnat handla dem själv, men Tack!)
far var snäll å berättade att d var många som hjälper å ställer upp på mig.. å att jag skulle komma överrens om dag då jag kan ställa dit bilen.
Tack så jättemycket!!
fast vet om d själv oxå, att många ställer upp.. Tacksam e jag!!

Ungarna lugna å hjälpsamma när vi skulle hem, inget grin å bråk.. som d oftast e,
å hemma så gick även allt smärtfritt, å sänggåendet.. nemas problemas!!
*ritar stort kors i taket*
kan d inte alltid vara så?!

Nyss vakna Simon, blödde lite näsblod.. fast inget ovanligt.. apropå d!
har inte hört något från läkaren heller än.. hallå lixom!! vi var inne i Oktober å tog prover mm.. bortglömda??
Linus har krupphosta..
å jag e allmänt slut..
så härligt livet e ibland..
men men, så länge huvudet e upp å fötterna ner så e d väl ändå lugnt..

nu ska jag ta å krypa ner i sängen..

godnatt

1 kommentar:

Malin sa...

Ni skulle behöva åka iväg på en riktig semester alla tre och bara vila upp er!

Puss