söndag, november 19, 2006

söndag kväll

idag gick tiden iaf ganska fort.. ja tills sista timmen.. sen jävlar gick d segt.
hade många goa å glada kunder idag.. å d e alltid roligt, för då blir d mycket snack å skratt.. å d e alltid tRevligt.

å inte blev d några miljoner på tRav el lotto i helgen heller.. d där jävla tRavet blev d bara 1 rätt på.. hade nog gått bättRe om ja gjort raden själv.. hade iaf blivit flera rätt än 1.. jag kanske även suttit här ensam me 7 rätt.. haha.. *å Linda drömmer vidare*

imorgon ska jag å Marre prova på PowerPlate, jobbet hade bokat upp en tid.. å då e d klart vi går :o)
sen ska vi jobba kvällen sen.. sUck!! fast tur vi har d kul när vi jobbar tillsammans..
fast bäst e d när ja å Malin jobbar tillsammans, fast vi har inte så många tider samtidigt nu för tiden.. vilket e trist.. vi byter typ bara av varandra nu för tiden :o(

på Tis blir d kurs oxå.. OstKurs.. får se vad d blir då.. såg hur dagen skulle se ut.. fika.. lunch.. fika.. avslut.. suck
va d ska ätas å fikas.. blää!!

fan vad less jag kan bli på vissa å vissas saker ibland.. FAN!!!

nej tro om jag ska hänga tvätt då.. fast orken finns lixOm inte riktigt där.. :o/

aja..

over and out typ

1 kommentar:

Anonym sa...

Marre är kul att jobba med tycker jag oxå. Det är samma stuk på henne som på dig och mig tycker jag :)

Hade kul på era övningar!