måndag, november 20, 2006

häRliga måndag

el INTE alls!!!
finns d några såna måndagar??
blev många snOOzningar idag me.. suck!!
tänk att d ska vara så svårt kliva upp på morgonen..
imorgon måste ja verkligen se till att ta mig upp, för då ska vi iväg på kurs, å jag ska även hämta upp Carro.. å d ska jag göra kl 8, så måste lämna barnen innan d :o/
aja.. jag får skaffa väckning.. gärna någon som drar mig ur sängen.. haha..
för idag blev vi lite sena oxå.. fast vi var inte ensamma om att komma sent.. d kändes iaf lite bättre :o)

just nu känner ja mig hur trött som helst, men nu e d ingen idé att krypa ihop i soffan, ska snart iväg, så bara härda ut dagen då..
men hur jävla skönt hade d inte varit å få sova en liten vända.. åååååh!!

nu denna vecka har d gått tRe veckor oxå.. trOr jag.. om jag inte e helt vilse i tiden.. så jag hoppas på samtal från R.. så jOna, snart kanske d äntligen händer något.. :o)

läste mitt hOrOskOp igår gällande denna vecka:
kärlek: En synnerligen romantisk vecka väntar dig. Det blir mycket tal om känslor och många ömma gester. Mysigt.
Ekonomi: Du tänker inte så mycket på pengar och därför är detta fel vecka för långsiktiga utlägg, som hyrköp.

hmm.. vi får väl se hur denna vecka blir.. kan ju bli mysig iaf ;o)
å jag inte tänker mycket på pengar.. Hallå!! jag tänker väldigt mycket på pengar..

i andra hOrOskOp stod d mycket om jobbet.. veckans sämsta var jobbet,
hmm.. kanske ska stanna hemma från jobbet denna vecka.. så jag inte blir av me d el nått.. haha..
eg ska man väl inte tro på hOrOskOp.. men ja tycker d e en rolig gRej..

nej men tRo om jag ska börja på att göra mig i ordning då..

återkommer ikväll sen..

Inga kommentarer: