tisdag, november 28, 2006

nu så..

e bilen uthämtad från servicen, å den går kanoners.. jag e hur jävla nöjd som helst :oD
Tack snälla Service gubbar för hjälpen å priset :o)

Dagen börja me att vi typ sov bort halva, jOna var uppe vid 8 men hon somna visst om sen, å vi vakna när min mor ringde vid 10,30.. Ops!!!
så då var d bara å kliva upp å göra d vi skulle för å ta oss ner till köpCentrum...
så idag har vi iaf gjort massa affärer.. men blev inte så mycket handlat för mig, jOna handla dessto mera.. men sen tog vi Ikea, å då åkte spenderarBrallorna på.. 1700kR gick kalaset lös på.. men då fick sonen en byrå oxå, å jag massa lampor å ljus.. nu ska jag här fixas å donas..
måste bara få upp byrån till lghten sen oxå.. den väger Satan!! haha..
å Malin.. dina ben e med ;o)

imorgon ska vi ta Ekens köpCentrum, fast vi eg inte har råd.. men men.. e inte ofta vi e i Götet.. imorgon bär färden av hemåt.. Endast 50 mil.. puh!!
tur jOna e med.. fast d sista 12 milen får ja åka själv :o(

nu ska Vi krypa ner i sängen å invänta jOhn..

så Tack å gOdnatt..

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, va kul att åka och bara göra slut på pengar! Vet att det svider för dig ett tag nu men va bra och fint du får det. Det är alltid bra med bil och ljus juh :)

Puss