måndag, november 27, 2006

Göteborg

imorse var jag uppe 04,10... med väckningshjälp då såklart :o)
5,22 gick tåget...
resan gick ganska fort iaf.. lite jobbigt när jag kände mig trött å ville sova lite, men ändå inte hade ro till å göra d, tack vare tågbyterna..
men stRax före 12 var jag iaf framme..
hade väntat mig att Rikard stod där å välkomna mig .. men Nejdå, han fick jag ringa efter.. han var nästan framme då iaf, tänkte nästan han glömt bort mig..

sen åkte vi ut till bilhandlaren..
bla bla bla..
d tog mitt kort..
wips..
underskrift..
fick nycklar..
köpet klart!!
sen gick vi å hämta den.. ja d var första gången ja såg bilen oxå.. haha..
lite ovant var d, visste inte riktigt hur ja kände för bilen heller..
hämtade Vinterdäcken som ja fått..
sen åkte vi hem till syster..
bilen gick iaf skitbRa..
å jag börjar känna mig mera å mera nöjd me bilen :oD
tRor nog jag gjort en riktigt bRa affär..
bilen servas imorgon å sen på ons blir d en riktigt premiär tur, typ hela 50milen hem.. men nu finns d iaf fungerbara högtalare i bilen.. me like!!

snart ska vi åka å hämta jOna, hon kommer me lastbil ner..
under morgondagen ska jag å jOna bränna pengar vi eg inte har.. men men, lite kul måste vi ju ha d när vi e i götet..

nej nu ska jag nog gå å lägga mig i soffan en vända..
känner mig aningen sliten faktiskt..

hörs typ sen

1 kommentar:

Anonym sa...

Är så glad att du är nöjd med bilen :)
Du får köra försiktigt hem nu bara. Du kommer ju att frakta hem saker till mig som du måste vara rädd om..haha! Komihåg mig om inte Marre's bror vill ha din cd...hihi