söndag, augusti 06, 2006

sÖndag..

hej å hå..
då var snart söndagen slut då, å ny vecka vankas.. sUck!!
d enda som är kul e att få jobba me Malin imorgon :oD

snart kommer även vissa andra semesterfirare tillbaka från sin semester oxå, å då blir väl allt sig likt som vanligt.. har vart ganska skönt d här veckorna iaf.. den enda jag saknat e Malin, för vi har alltid så skoj tillsammans, å jobbar bra tillsammans oxå.. vi e helt klart bara bäst, inte för å skryta å så.. d bara e så lixom.. haha

idag har d vart varmt Satan ute.. puh!!
så jag å kids var ner till bassängerna i morse så d fick bada lite, sen åkte vi in till mora å festivalen.. halva priset på karuseller.. Jippi!! el Inte alls *kräks långt uppe i halsen*
jag åkte en karusell me ungarna först, vilket innebar att jag fick sitta klämd i ett hörn medans båda ungarna trycktes mot mig.. me andra ord, den karusellen var inte skoj alls.. sen ville Linus åka en annan som snurra samtidigt som den gunga fram å tillbaka, vem fick offra sig å åka den me han?!?!
jo JAG!!
fy fasen, blev så illamående så jag trodde jag skulle kräkas i karusellen.. blää!! nog för d kan vara härligt när man åker ner så man typ hisnar, men väl där nere sen så känns d som hela halsen å magen trycktes ihop... å d tålde inte min mage alls.. Linus tyckte den var jätterolig å ville åka igen, men Nej Tack!! d blev inget av me d..

väl hemma gjorde vi lite Tacos å myste i soffan.. skön avslutning på söndagen.
så nu blir d nog å softa sOffa me film å sen sängen, ska försöka ta mig upp i tid imorgon å fara ner till bassängerna å simma några längder på morgonen..

tack för mig.. Hej!!

1 kommentar:

Malin sa...

Ja, fan va bäst vi är alltså!!!

Jag kan inte heller åka karusell och förresten är jag för feg oxå..haha!