tisdag, augusti 08, 2006

smått ångest..

ångest har ja.. har dåligt samvete från idag.. Malin, I´m sorry!! ja var precis som d andra idag.. å d känns inte bra alls... vet inte vart tiden tog vägen, men den försvann å ångest blev total.. blää!

var å körde ikväll oxå, första körningen på 1½ månad.. så vi var uppe på banan å nötte igen.. stekhett var d.. men d gick ganska oki.
Alla korner stod kvar idag iaf :o) fast hade lite problems me inbromsningarna ist, kan d bero på att ja vart borta så länge??
Måste få till det till uppkörningen, för tänker fasen inte kugga mig på banan.. Never!! el ja vill inte d :o/
nu blir d lugnt i ett par dagar till... el fan nästan en vecka till, ska ha nästa körning på måndag.. Ops!! aja, kan ja fixa en körning efter 1½ månad, så ska nog inte några dagar göra något..

Linus har haft sin första dag på Fritids idag, ska dit imorgon oxå.. fast då får jag lämna han en vända, sen på tors blir d hela dagen, ja fredagen oxå för den delen..
å den 21 sen börjar han förskolan.. så då ryker mina sköna sovmorgnar som ja ibland kan få.. men men sånt e väl livet.. kronisk trötthet e d man får leva me när man skaffar barn :o/ haha..

imorgon ska jag nog me Eli till mora å kolla på tatueringar, jag e sugen på skaffa en.. men vet inte riktigt vad å vart jag ska ha den..
Malin tyckte ja skulle göra en runt handleden, d vill jag oxå.. men d säger d gör väldigt ont.. men men vill man ha så får man stå ut me smärtan oxå.. antingen så blir d nog en kring handled el runt fotleden.. vill hitta ett mönster som ja verkligen vill ha å som känns som jag, så jag får väl se om jag hittar något.. kanske slutar med piercing i tungan bara.. haha

nu står jOhn här å rycker i mig, så tack å godnatt för mig

1 kommentar:

Malin sa...

Jag vet ju att du brukar fråga om jag oxå vill bli avbytt så det är helt okej. Men dagen igår var nog den segaste jag varit med om....

Hoppas du hittade nån snygg tatuering...